POSEBNA PONUDA ZA TURIZAM

Povežite PHOBS analitiko z Google Analytics 4

Phobs GA4

Imate odličan promet na web stranici, ali rezervacije stagniraju? Saznajte zašto uz proširenu analitiku PHOBS sustava.

Što se događa nakon klika REZERVIRAJ...

Preusmjeravanjem korisnika na rezervacijski sustav PHOBS važan dio analitičkih podataka u zadnjem koraku kupnje ostaje u mraku.

  • Odakle je došlo najviše konverzija?
  • Trebam li nastaviti ulagati u Facebook kampanje?
  • Možda je bolja konverzija s Google oglasima?
  • Zašto se korisnici ne odluče rezervirati?
  • Jesu li trenutačne marketinške aktivnosti uopće učinkovite?

Ne možete izvući ove odgovore u klasičnoj Google analitici web stranica. PHOBS analitika ključna je za razumijevanje odluke o kupnji.

Potpunom integracijom PHOBS analitike u svoj Google Analytics 4 (GA4) račun, kombinirajte sve ključne metrike uspjeha i u potpunosti razumite svoje korisnike.

Želim ponudu
img1

Sledite uporabniku od prvega stika do konverzije

Standardne nastavitve GA4 spremljajo pot uporabnika do točke, ko se ta na spletni strani zanima za rezervacijo.

Z integracijo PHOBS analitike v enoten sistem, lahko uporabniku sledite še naprej, vse do konca postopka rezervacije prek sistema PHOBS.

  • Pot uporabnika povežete v celoto
  • Sledite dejanjem od začetka do konca
  • Možnost remarketinga pri nedokončani rezervaciji
  • Celoviti podatki za odločanje o nadaljnjih marketinških korakih

Bolje spoznajte vedenje svojih uporabnikov

Optimizirajte uporabniško izkušnjo. Povezava PHOBS metrik v GA4 ustvari celovito sliko uporabnikov vaše spletne strani.

S podatki, ki pokažejo vedenje uporabnikov znotraj rezervacijskega sistema, povežete celotno pot uporabnika do končne konverzije.

  • Kaj so ključni »trigger pointi«?
  • Kateri kanali vodijo v največ rezervacij?
  • Katere vsebine na spletni strani so za uporabnika najbolj relevantne in prepričljive?
  • Kje so morebitne ovire, ki ustavijo konverzijo?
img2

Trebam li stvarno PHOBS analitiku?

Možete se besplatno posavjetovati s našim timom o svojim analitičkim potrebama.

Naručite se na konzultacije
img3

Ciljno usmerjene remarketing liste

Ponovno pritegnite pozornost tistih strank, ki so vstopile v rezervacijski sistem PHOBS, a rezervacije niso zaključile. S podporo analitičnih podatkov lahko natančno ciljno usmerite remarketing aktivnosti v zaključek rezervacije.

img4

Odkrijte marketinške aktivnosti, ki prinašajo najvišji ROI

Usmerite investicije v aktivnosti, ki prinašajo rezultate.

S celovitim vpogledom v analitiko postane jasno, kateri komunikacijski kanali, kampanje, partnerske povezave ali druge marketinške aktivnosti prinašajo največ zaključenih rezervacij.

Ti podatki vam pomagajo bolj učinkovito razporediti marketinški proračun.

Potrebujete poleg integracije PHOBS analitike tudi celovito prenovo spletne strani, kreativno digitalno rešitev ali poglobljeno delavnico za boljše razumevanje analitike?

Naruči savjetovanje